понеделник, 8 октомври 2007 г.

"Най-добре танковете да дойдат"

Спомняте ли си преди 17 години знаменитата реплика на на Петър Младенов по първа програма? Тогава едно правителство беше свалено. Ето "римейка" от 2007-ма:



Щракнете на 2:55. И аз не вярвам на ушите си. Тайничко се надявам и това да се окаже фалшификат. Не разбирам, защо се протака? Това ми напомня малко на обсада - чакаме по-слабия да поддаде.

Редакция: Сега ми светна защо протакат. Майка ми ми каза, че докато са в стачка са в неплатен отпуск. Ако стачката се проточи, тези хора няма да има с какво да живеят следващия месец. От друга страна родители и деца ще се настроят срещу тях - заради намаляване на ваканциите или най-лошото, анулирана учебна година. Така ще клекнат. Добре измислено - нещо като геноцид

1 коментар:

Анонимен каза...

И на вас да ви ### майката, както казваше оня по телефона. Изроди, изгонихте и бабите от родината им!!!